Cicciilias Innebandyblogg

Finfint


Goddagens alla fina! Vilken gladdag jag har, eller hade igår! Känner mig riktigt positiv och glad, eller gladare än vanligt!

Danne fortsätter spela innebandy och i Caperiotäby och jag är så himla glad! Så viktigt för kommande Caperiotäbyspelare och Caperiotäbys framtid! Riktigt bra för alla! Han är ju såå duktig! Åh va glad jag är!

Och sedan hur fin är inte Caperiotäbys nya hemsida då? Så ren och fin och det är lätt att hitta allt man söker! Fin uppdelat, mycket bra. Bättre än den förra, absolut! Och jag längtar till att truppfliken är komplett med info, förra truppfilken var inte mycket att hänga i granen men det här kommer att bli riktigt bra! 

Sundstedt, Årets spelare i Stockholm! Så välförtjänt! Alla dagar i veckan!

Så nu är min plats i Tibblehallen bokad i ett år till! Min finaste lilla plats! Haha, man kanske ska dekorera den lite, rosa fluff kanske? Nej men skönt att ha den kvar, har bra fotovinkel därifrån! Plus att det är min plats, har suttit på samma plats i tre år nu, den är liksom min, så är det bara.  

Och jag vill verkligen att säsongen drar igång snart, jag vill fota, jag vill veta hur det går! Innebandyabstinens.

Och vad hände med mina spelarpresentationer? De kommer, de kommer, på onsdag, kl 12.00. Förlåt.

Innebandy♥

Jisses vad det är varmt ute! Visst får det gärna vara så varmt att man inte fryser men jag tycker inte om när det är stekigt ute. Jag pallar inte. Men skönt att det blåser iallafall!

Hörs på onsdag då! Jag lovar!

Ha det bäst!!!!!!!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback