Cicciilias Innebandyblogg

Drömfemman omg 26


Sista drömfemman i grundserien!

Forwards: K. Nilsson(AIK), P. Hagberg(Caperiotäby), J. Edlund(Caperiotäby). 

Backar: N. Eriksson(Caperiotäby) och M. Larsson(Warberg).

Målvakt: D. Ramsin(Caperiotäby)

Väldigtmycket Caperiotäby i denna femma! Men det var så att jag ville ha tillbaka Hagberg men han var för dyr så jag var tvungen att göra ett fynd på en annan position för att ha råd med honom. Fyndet heter N. Eriksson!

Blev tokglad när jag såg att Eriksson skrivit kontrakt till 2015!!! 2015!!! Jag är fyller 24 2015!!!! Det är ju jättelänge och jättebra! 

- Han är en man för landslaget och har gjort en enorm säsong. Han har fysiken, offensiven och proffsig attityd som gör honom till en av våra viktigaste byggstenar de närmaste åren, säger Maimon Abdallah på Caperiotäbyshemsida! [Länk]

Klockrent!!! Plus att jag tycker att han tar ansvar på planen och tar verkligen för sig! Han tänker. 

Grundseriens sista match imorgon, sen är det bara låta slutspelsskägget växa! Grymt nervös! 

Imorgon åker tygskorna på. Är så trött på vinterskor!!!! Såg snödroppar idag! Så fina! (Och så laddar jag upp en bild på blåsippor!)



Ses imorgon i Tibblehallen! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback