Cicciilias Innebandyblogg

Ny familjemedlem


Hej, hej, hej!

Idag fick jag en ny familjemedlem, har äntligen köpt och fått hem en Canon EOS 5D Mark II! Jippiiii!! Den är så fin! Åh va jag längtar till imorgon så man får fota lite! Naaw! Han/hon kommer trivas bra här på bloggen!

Caperiotäby satsar på att köra lite Caperioteve, ASBRA! Kommer bli jätteroligt att se "resultaten" och jag tror att det kommer uppskattas av väldigt många!

Match imorgon, derby säger man att det är. Nja. Tibblehallen imorgon kl 19.00! Caperiotäby-Balrog!

Hur kommer det sig att det bara har varit vardagsmatcher den senaste tiden?

Kom på matchen! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback