Cicciilias Innebandyblogg

Traditioner och landslagsledningen


Fick lite dåligt samvete över att jag var så kort igårdagens blogginlägg så jag tänkte att jag skriver något idag också!

Kan ju börja med att tipsa alla om att Ingrid har skrivit om hur hennes landslagsledning skulle se ut om den bestod av bloggare! Riktigt intressant och va många problem som försvann! Hm...ja vad skulle jag kunna tillföra? Måste ju ha bildbevis på Sveriges framgångar och de finns ju en hel del fotande bloggare, kanske kan ta en plats i foto-laget? 

Har köpt tulpaner idag så jag kan fota lite imorgon! Ska bli roligt att se vad kameran kan göra! Föresten, har lagt in "Min Kameraväska" i menyn.

Imorgon bitti händer det vi alla väntat på, Vasaloppet! Eller ja jag kanske inte har väntat men för mig är det tradition att gå upp på morgonen och göra en kopp te och sedan titta på hela Vasaloppet! Har en liten mys-faktor i sig! Hm...har aldrig varit och tittat på Vasaloppet "live" trots att jag nästan är uppvuxen i Mora! Hm...får komma med på min Att göra innan jag dör-lista!

Satt och tittade på SSL-tabellen... ingen rolig historia... tänk om inte Caperiotäby kommer till slutspelet?!?!
Uppdatering: YESYESYES, Slutspelet, here they come!

Nejmen är bara att ställa klockan på 7.30 och gå upp och titta på Vasaloppet! Sov gott! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback