Cicciilias Innebandyblogg

Bryta mönster


Ny kvartsfinals omgång i morgon dvs uppdatering på drömfemman, som jag inte publicerat på väldigt länge!

Forwards: M. Svensson(Warberg), R. Sundstedt(Caperiotäby), J. Edlund(Caperiotäby). 

Backar: L-G. Nilsson(Pixbo) och K. Hadelund(Warberg).

Målvakt: P. Sjögren(Warberg)

Byte in L-G till förra matchen och presterade verkligen(inte förkyld längre allstå?), sen måste man ha lite Caperiotäby såklart men Hagberg har "gått ut" så det fick bli Edlund istället. Det här blir nog bra det!

Har beställt biljetter till imorgon nu. Gjorde min del av att bryta förlustmönstret. Jag har alltid suttit på samma sektion och näst intill samma platser men nu har jag brutit mönstret, har tagit en helt annan sektion nu! Jag tror ju på sånt där med förändringar.

Matchinlägget som jag skriver imorgon kommer bli inlägg 300(!) och då vill jag inte ha en tråkig förlust att skriva om, okej?

Sundbom har ju även sagt att han ska sluta spela innebandy den säsongen han fyller 33. Det är i år det. Han ska väl inte behöva sluta utan ett guld?

Men jag vet inte riktigt om jag tror på att han slutar om han inte har en guldpeng runt halsen.

Jo jag har lagt upp lite fler bilder i föregående inlägg, så ni vet!

Jaha då var det klart, Jönköping är tillbaka i superligan!

Som sagt var, av hela mitt hjärta!

Lycka till, ses imorgon 19.15 i Fyrishov! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Mona

Väl mött i Fyrishov!

Kul att läsa din blogg och få se den från "andra sidan".

Kanonfina bilder!

2011-03-21 @ 10:43:02
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback