Cicciilias Innebandyblogg

Match någonstans?



Vad hände? Var jättetaggad på att skriva ett blogginlägg, loggade in och vips så var allt jag grubblat på borta.

Kan väl inte skriva ett blogginlägg utan att hylla Falun, vilken jättematch de gjorde i måndags, satt och höll andan i soffan. Och nu vinst i första semin, borta mot Warberg. Wow!

Satt efter matchen i måndags och läste Wagneryds blogginlägg, tårarna började rulla här med! Så häftigt att idrott kan beröra något så fruktansvärt! Bara av att se den glädjen som spreds i Falun gör en så varm om hjärtat!

Ja, slutspelet är lustigt...och underbart... och hårt...

Men nu när AIK åkt ur blir det inge mer matchtittande för min del, skulle kunna åka till Fyrishov men... låt oss säga att av olika anledningar så sätter inte jag min fot där igen denna säsong!;) Men är det någon som vill köra mig till Falun, Mölnycke eller Varberg, be my guest!

Min kamera har inte fotat av sig, den vill fota mer innebandy! Någon rolig match i Stockholm som spelas snart? Någonstans?

Rasmus Sundstedt är nominerad till Årets Spelare! Jippi! Och det är så rätt, har varit en gigant denna säsong i både SSL och VM!

Undrar vilka de resterande 8 är? Eller ja, 7. Mika Kohonen prenumererar ju på dessa nomineringar! Helt sjukt att han har varit så bra så länge!

Undrar hur AIK ser ut nästa säsong? Blir det bara KJ och Kim kvar? Men de löser det nog, inget SSL utan AIK! Faktiskt! Plus att årets höjdpunkt i serien är ju just mötena mellen Caperiotäby och AIK!

Kan ingen kläcka vem den nya förbundskaptenen är?

Kan Zlatan sluta försöka göra straffmål i landslaget?

Har lust att radera hela inlägget...men jag låter bli!

Ha det bäst!!! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: anna

vore kul om du kunde skriva en kommentar om alla spelare i caperio, typ din egen presentation av dom! vore kul å läsa, görna med bild åxå

2011-04-01 @ 21:53:24
Skrivet av: Cicciilia

Hm... det är ingen dum ide! Inte alls! Kommer dock ta lite tid men kul vore det! Tack för ideen!

2011-04-01 @ 22:29:41
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback