Cicciilias Innebandyblogg

Förväntan


Vilken lättnad när Caperiotäby blev klara för slutspelet! Grattis, till er ALLA!

Dags att köpa slutspelsbiljetter snart då!  

Undrar hur kvartarna kommer se ut...

Haha, jag undrar om Aftonbladets"slutspelsblogg" slår upp dörrarna igen!

Alltså jag är så förväntansfull över detta slutspel, eller ja det är jag varje år! Det pirrar lite i magen men på ett bra sätt!

Nu vill jag har vår! Visst, jag älskar vintern, jag brukar vara den enda som hoppar när snön kommer men nu får det vara nog. Jag vill gå utan en tjock jacka, jag vill gå i vita tygskor och jag vill ha halkfri asfalt under dem. Jag vill krypa om kring på marken i skogen och leta efter foto-offer(vitsippor). Jag vill se gräset byta färg från brunt till grönt! Jag behöver vår nu...

Kaffe är väldigtgott!

Vilka korta och meningslösa inlägg jag skriver nu för tiden, bara blablabla... Men på lördag så blir det ett välskrivet blogginlägg! Jag lovar!



Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback