Cicciilias Innebandyblogg

Voffvoff


Hej hej!

Haha, visste Caperiotäby att jag skulle skälla på dem om de inte la upp någon info om Ackevi? När jag gick in imorse var inlägget där! Ingen skäll idag med andra ord!

Ackevi, 5 år till! Bara glada minner till en sådan nyhet! Han är ju liksom bra på allt! Och japp, en publikfavorit! Alla i Caperiotäby är ju mina favoriter men det är vissa som är favoriter bland favoriterna, däribland Ackevi!
Uppdatering: LOVELY!!!!!!!!

"Inte Caperiotäby" säger Warberg. Det känns ju skönt...tror jag. Eller så vill de möta Caperiotäby i finalen så de kan bräcka dem igen...

Så tror jag att slutspelet kommer se ut...
Warberg-Pixbo
AIK-Linköping
Storvreta-Falun
Dalen-Caperiotäby

Tror inte att någon vill Välja Caperiotäby. Om Warberg väljer Pixbo kommer AIK inte välja Täby, känna sig lite osäkra om Falun med tanke på deras heta historia och då blir det bara Linköping kvar!

...Tänk om Storvreta väljer Caperiotäby?!?! Creepy.

Ja då var det klart, Balrog lämnar SSL. Jag som är en innebandyrookie tycker inte att det är någon värst stor förlust. De är ju inte bättre än så heller så det är ju inte direkt orättvist. 

Djurlings och Anteners farväl till AIK kom en aning oväntat, visst kanske Antener vill hem till ostarnas land men Djurling, en av AIKs kuggar. Wow! Djurling är för mig AIK. Har ju som Caperiotäbyare inte alltid haft så där jättemycket kärlek till AIKs spelare men Djurling är den som man inte riktigt kan bli förbannad på. För han gör sällan fula saker och när han gör mål så gör han det för att han är en superspelare inte för att han har tur! Förstår ni vad jag menar?

Jaha, Helsingborg-Caperiotäby. Den matchen lär bli avslagen.
LiveMatch här kommer jag!

Dags att äta middag! Glöm inte att det är match på LÖRDAG KL 14.15!!!!!!!! KOM!!!!!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback