Cicciilias Innebandyblogg

Nu j'vlar


Dalbjer till Falun! Hur kunde du? Inte okej!;) Men ska bli kul att se honom i SSL igen! Saknar hans straffar något enormt! Hoppas han får ta flera sådana nu!

Innebandymagazinets intervju om Micke Karlsson osv. [Länk]

Sundbom fortsätter spela men vilket lag vet de inte än, hoppas att det blir Caperiotäby men som sagt, Hammarby är också en kandidat!

Innebandymagazinet, "Hur känns er lagbygge inför kommande säsong?
- Vi rustar på bra och SM-guld är det som gäller 2011/12. Vi gör en rejäl satsning för att gå hela vägen. Det handlar inte direkt om att ställa ut några skor bara, vi ska spela om det och vi ska göra det fantastiskt bra."

Inga tvivel, lovely! Säsong 2011/12, nu j'vlar!

Nu vill man bara ha en liten signatur från Jäderlund! Gärna på ett livstidskontrakt! 

Hm... med alla nyförvärv...vilka lämnar?

Har suttit och pillat med bloggdesignen vilket jag hoppas att ni ser, annars tryck på F5 så borde ni se en ny header och nya ikoner i menyn! Kunde inte bestämma mig för om jag ville ha headern i svartvitt eller i färg så det fick bli båda!

Imorgon kommer nästa spelartrio i mina spelarpresentationer, på tur står Eriksson, Norrman och Kamerer! Imorgon kl 12.00 alltså...

Bara för att jag har tråkigt!

Har säkert glömt något men ses imorgon! Ha det bäst! // Cicciilia♥
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback