Cicciilias Innebandyblogg

Asså shiiiit...


...fattar ni att det bara är 14 dagar kvar till seriepremiären? Eller ja, 15 dagar kvar för Caperiotäby. Mot Falun borta! 

Det är nära nu! Åhh! 

Jaha, nu i helgen är det innebandy hela dagarna i Tibblehallen! Så kom till Tibblehallen, okej.

Fredag 9 september

17.45 Caperio Täby FC-Huddinge IF(Dam/Innebandyhallen)
17.45 Balrog-Tyresö Trollbäcken (Herr/Tibble)
20.00 Djurgårdens IF-FBC Uppsala (Dam/Innebandyhallen)
20.00 Caperiotäby FC- FBC Uppsala (Herr/Tibble)

Lördag 10 september

11.00 Tyresö Trollbäcken-FBC Uppsala (Herr)
13.30 Caperiotäby FC-Balrog (Herr)
16.00 Djurgårdens IF-Caperio Täby FC (Dam)
18.30 FBC Uppsala-Huddinge IF (Dam)

Söndag 11 september

11.00 FBC Uppsala-Balrog (Herr)
13.30 Caperiotäby FC-Tyresö Trollbäcken (Herr)
16.00 Huddinge IF-Djurgårdens IF (Dam)
18.30 FBC Uppsala-Caperio Täby FC (Dam)


Skulle vilja ändra spelprogramet så det hade passat mig bättre men men, anpassa mig får jag helt enkelt göra!

Drömfemman har öppnat portarna igen och min första femma är redan klar, men ni får inte se den än! In och fixa din femma! [Länk]

Och första hemmamatchen spelas den 25/9 kl 17.00! Visst, det är några veckor kvar men gå in på Caperiotäbys hemsida och köp din biljett redan nu, varför inte liksom!



Klickbar bild.

Men vi höres och synes! Och just det, det kommer hända grejer snart!

// Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback