Cicciilias Innebandyblogg

Pixbo-Caperiotäby


Varför måste Caperiotäby alltid göra allt så jäkla spännande? Satt ju och darrade som ett asplöv samtidigt som jag hoppade här i soffan. Satt vid middagen och sa, det finns inte en chans att Pixbo vinner över Caperio. Om de gör det idag kommer äpplena börjat falla uppåt.
Ja nära var det ikväll att de fysikska lagarna skulle gå i kras.

Tror att jag struntar i att skriva matchreferat, matchen gick ju på TV:n. 9-10 SD!

Mål i PP, det går framåt iallafall!

Rasmus Sundstedt, jag trugar mig djupt, som Pumba säger! Och Eriksson, småskadad och sedan det här, en trugning till dig med!

Haha! -Vad tyckte du om målen? frågar kommentatorn. Hyvärinen svarar -De var väl okej...
Själv satt jag och beundrade målen som ett barn i en godisaffär!

Ser inte Conny helt sprudlande glad ut hela tiden! Trevligt!

Varför tog/fick inte Dalbjer straffen?

Dagens poängplockare, Rickie Hyvärinen med 4p (3+1).
Dagens målgörare, Hyvärinen och Sundstedt med 3 mål vardera.
Och sist men inte minst assistkung, Edlund med 3p!
(Står lite olika här och var om vem som gjorde målen, kollar upp det imorgon)

Efter denna match känns det ju rätt skönt att det är 24 omgångar kvar.

Jag tror att Caperiotäby saknade Ackevi idag, rätt mycket till och med, men det gick ju tillslut.

Men vilken underbar vändning och match det blev iallafall då, Pixbo stod för innebandygodis i 55 min och sista fem stod Caperiotäby för ännu en makalös vändning!

Ännu en match på listan av målrikastematcher!

Calebsson... helt makalös att titta på!

Ojoj och sen är det Warberg på söndag, men det blev ju vinst förra hemma matchen mot Warberg, 11-9 men förlust borta, 2-8. Men det är på parketten och mellan fyra mossgröna väggar, det blir nog bra! Ta tillbaka den där underbara känslan från senaste tävlingsmatchen som spelades i Tibblehallen[Länk]! Fina grejor! 



Har du inte köpt säsongskort eller matchbiljett till på söndag ännu så är det högtid att göra det! Ses på söndag! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback